ՄԱՍ 2

Ինչպես սոցիալական ձեռներեցությունը
կարող է փոխել քաղաքը
Urban Space 100 -ը սոցիալական սրճարան է Իվանո–Ֆրանկովսկում, որի հասույթի մի մասն ուղղվում է քաղաքի զարգացմանը նպաստող նախագծերին: Այս սրճարանը «Տաք քաղաք» ՀԿ-ի նախագծերից է և ապացուցում է, որ նույնիսկ մեկ փոքր նախաձեռնությունը կարող է էապես փոխել քաղաքի կյանքը։

Urban Space100 - ը յուրահատուկ ռեստորան է, որտեղ կարող եք ոչ միայն սնվել, այլև՝ ընկերներ եվ համախոհներ գտնել, գաղափարներ քննարկել և գրքեր կարդալ, գործող խանութից տեղական ապրանքներ գնել կամ շնորհանդես կազմակերպել: Սա առանձնահատուկ տեղ է ուրբանիստների հանդիպումների համար, ովքեր կարծում են, որ քաղաքը պետք է հարմարավետ լինի ապրելու համար:

100

ներդրող է միացել Urban Space նախաձեռնությանը:
1000 $

ներդրել է յուրաքանչյուր համահիմնադիրը:
80%

մաքուր հասույթի ուղղվում է քաղաքային ծրագրերի դրամաշնորհներին:
113

իրականացված ծրագիր 5 տարվա ընթացքում:

Ինչպե՞ս է դա աշխատում։

  • Մի սպասեք 1-2 խոշոր ներդրողի

    Սրճարանի ներդրողները հարյուր հոգի են։ Յուրաքանչյուրը ներդրել է $ 1 000՝ փոխարենն իրավունք ստանալով մասնակցել դրամաշնորհային ծրագրերի ընտրությանը։ Բացի այդ, ներդրողներն իրավունք ունեն մասնացելու ձեռնարկության տարեկան հաշվետու հանդիպմանը և հարցեր ուղղել կառավարիչներին։
    1
  • Գտեք ձեր առաձնահատկությունը

    Urban Space 100-ը քաղաքում միակ սրճարանն է, որը բացվում է առավոտյան 6-ին։ Դրա կարիքը հատկապես զգում էին այդ ժամին գնացքով քաղաք ժամանող հյուրերը։ Սրճարանը, բացի համեղ ուտեստներից և հետաքրքիր միջավայրից, առաջարկում է գնել տեղացի արհեստավորների աշխատանքները, ինչպես նաև` մշակույթի և բիզնեսի վերաբերյալ գրականություն։
    2
  • Հասույթի մեծ մասն ուղղեք հանրային ծրագրերին

    Սոցիալական ձեռներեցության նպատակն է միջոցներ ստեղծել և ուղղել հանրային բարիք ստեղծելուն։ Տվյալ դեպքում, մաքուր եկամուտի 80% սրճարանը տրամադրում է քաղաքի զարգացմանը նպաստող ծրագրերին։ Օրինակ, սրճարանում գործում է առցանց ռադիոկայան, որի եթերում քննարկվում են քաղաքաշինական հարցեր: Այն ֆինանսավորվում է Urban Space 100-ի ֆոնդից:
    3
  • Վաճառեք ֆրանշիզը

    Սրճարանը նաև գումար է վաստակում իր բիզնես-մոդելի վաճառքից: Կիևում արդեն գործում է Urban Space 500 սրճարանը:
    4
  • Դարձեք կապող օղակ քաղաքային իշխանությունների և քաղաքացիների միջև

    Urban Space 100-ի տարածքում հաճախ են անց կացվում քաղաքային իշխանության ներկայացուցիչների բաց քննարկումները և ասուլիսները, որոնց կարող են մասնակցել բոլորը: Համայնքային իշխանության գործունեությունն այսպես ավելի հասանելի է դառնում քաղաքի բնակիչներին:
    5
  • Ընտրեք հմուտ կառավարող ընկերություն

    Urban Space 100-ը կառավարվում է «23 ռեստորան» ընկերության կողմից, որը պատկանում է «Տաք քաղաք» ՀԿ-ի հիմնադիրներին: Սակայն, սրճարանի ծրագրի պայմանների համաձայն, կառավարող կազմակերպությունն անհրաժեշտության դեպքում կարող է փոխվել:
    6
Video
Urban Space 100
Օրինակ Հայաստանից
2013թ-ից Հայաստանի փոքր, բայց խելառ գաղափարների հեղինակներն աջակից ունեն։ ՕՍՄ Երևան հիմնադրամը (The Awesome Foundation Yerevan ) հանրային վայրերում վառ գաղափարների իրականացման համար 1000-ական դոլար է տրամադրել 60-ից ավելի նախագծի: Դրանց թվում է Եղեգնաձորում թռչող լապտերի տոնը, Երևանում բասկետբոլային հրապարակի գունազարդումը, Աշտարակում դպրոցի անխնամ ճանապարհի պարսպի գունալուսային լուծումը և այլն։

«Ընտրում ենք նախագծեր, որոնց նմանը դեռ Հայաստանում չի եղել: Խնդիր չէ, եթե դրա նախադեպն արտերկրում կա: Դրանք պետք է որևէ կերպ ազդեցություն թողնեն մարդկանց վրա, լինեն հիշվող՝ առաջացնելով միջավայրի փոփոխություն։ Օրինակ, եթե քաղաքում պատ են ներկում, դա ինքնանպատակ չէ: Այն տվյալ տարածքի համար փոփոխությունների սկիզբ է դառնում», - նշում է ՕՍՄ Երևան հիմնադրամի ղեկավարներից Ալբերտ Պողոսյանը։

Հայտատուների մեծամասնությունը մարզերից է. Երևանից հետաքրքիր գաղափարներ հազվադեպ են լինում։ Հիմնադրամի վերջին ձեռքբերումներից է 2019թ-ին Արցախի մասնաճյուղի բացումը։
Թեստ
Ի՞նչ գիտես սոցիալական ձեռներեցության մասին
Ուզո՞ւմ ես օգնել քո քաղաքին և ստեղծել քո նախաձեռնությունը. ստուգենք` որքան լավ ես պատկերացնում գործընթացը:
գնացինք
Սոցիալական ձեռներեցությունը գործում է որպես բիզնես
Ճիշտ ինչպես ցանկացած այլ ձեռնարկություն, սոցիալական ձեռնարկությունը պետք է շահույթ ստանա:
Ճիշտ ինչպես ցանկացած այլ ձեռնարկություն, սոցիալական ձեռնարկությունը պետք է շահույթ ստանա:
հաջորդը
ստուգել
թեստի արդյունքը
Սոցիալական բիզնեսից ստացած շահույթը կրկին ներդրվում է ձեռնարկության մեջ կամ համայնքային ծրագրերում:
Սովորաբար, շահույթի ավելի քան 50%-ը կրկին ներդրում է դառնում:
Սովորաբար, շահույթի ավելի քան 50%-ը կրկին ներդրում է դառնում:
հաջորդը
ստուգել
թեստի արդյունքը
Սոցիալական ձեռնարկությունը պետք է ձգտի հնարավորինս մեծ շահույթ բերել ներդրողների համար:
Թեպետ սոցիալական ձեռնարկությունը շահույթ է բերում, այն պայմանավորված չէ բաժնետերերի շահաբաժիններով:
Թեպետ սոցիալական ձեռնարկությունը շահույթ է բերում, այն պայմանավորված չէ բաժնետերերի շահաբաժիններով:
հաջորդը
ստուգել
թեստի արդյունքը
Սոցիալական ձեռնարկատիրությունը բարեգործություն է:
Թեև սոցիալական ձեռնարկությունը կարող է ունենալ բարեգործական կարգավիճակ, այն չի ապավինում միայն դրամաշնորհի ֆինանսավորմանը կամ նվիրատվություններին: Հետևաբար, այն բարեգործություն չէ:
Թեև սոցիալական ձեռնարկությունը կարող է ունենալ բարեգործական կարգավիճակ, այն չի ապավինում միայն դրամաշնորհի ֆինանսավորմանը կամ նվիրատվություններին: Հետևաբար, այն բարեգործություն չէ:
հաջորդը
ստուգել
թեստի արդյունքը
Սոցիալական ձեռնարկությունները հարկ վճարող կազմակերպություններ են:
հաջորդը
ստուգել
թեստի արդյունքը
Կարո՞ղ է սոցիալական ձեռնարկությունը առևտրային բաժնետոմսեր ունենալ:
հաջորդը
ստուգել
թեստի արդյունքը
Սոցիալական ձեռներեցները փորձում են փոխել մարդկանց մտածելակերպը:
հաջորդը
ստուգել
թեստի արդյունքը
Օ ոչ, դա ձախողում է ...
Հնարավոր է դուք ունեք ցանկություն օգնել ձեր համայնքին, բայց միայն ցանկությունը բավարար չէ որևե բան փոխելու համար:
կրկին սկսել
Ինչ որ բան հասկանում էք
Սակայն հնարավոր է խառնում եք սոցիալական ձեռներեցությունը բարեգործության հետ:
կրկին սկսել
Վատ չի
Դուք կարող եք սկսել մտածել ձեր գաղափարների շուրջ:
կրկին սկսել
Հիանալի է
Դուք սոցիալական ձեռներե՞ց եք: Եթե ոչ` ապա դա ձեզ մոտ հաստատ կստացվեր:
կրկին սկսել